Ben cok sık araliklarla yatiriyordum ama burdaki anneler sagolsun 2 uykuya düşme zamanimizin geldiğini söylediler. Sabah 8 de kalkar, 11 de yatar 12.30 a kadar. Sonra 3 te yatar, en gec 4 bucukta kalkar. Aksam uykusuna da 8 bucuk 9 arasi gecer. Gece de 2 kere emmeye kalkar. Gunduz 3 4 kere uyuttugumda uykuya gecmede asiri bir direnc vardi. Ozellikle gece uykusuna 1 saat geciremiyordum. 2 uykuya düşünce 1 hafta zorlandik ama sonra guzel alıştı. 8. Ay atak dönemi oldugu icin de uykuya direnc olabiliyormus.