nurbelonuc 3 aylık bebeğimin gazı kokuyor siz de yaşadınız mı doktora götüreceğim ama yinede sormak istedim
Beyefendiyanak nurbelonuc şuan bunu yaşıyoruz bizde ama bebeğim 2 aylık olduğundan beri 7-10 günde bir kakasını yapmaya başladı ondan olabilir diye düşünüyorum.
Orhnkrn 2.ayımız bizimde çok kokulu geçmiştii ☺️☺️ bebeğiniz kakaya sık çıkmıyorsa veya emziriyorsanız ve üşütüyorsanızda kokulu olabiliyor :)