İyi geceler. Oğlum 22,5 aylık hala konuşamıyor anne, baba, mama, meme, da(dayı), çay, teyze gibi kelimeleri bazen de anlamsız kelimeleri var. Ama her komutu anlıyor geçen bana portakal getirir misin dedim gitti mutfaktan masanın altından aldı geldi, ateşimi ölçer misin dediğim de ateş ölçer alıp kulağımdan falan ölçmeye çalışıyor. İsmine bakıyor, yanından ayrıldığım zaman hemen fark ediyor falan. Tek sıkıntısı aşırı araba ve tekerlek bağımlısı. Son zamanlarda da yere uzanıp oyuncak arabaları sürdüğünü fark ettim. Araştırdığımda da hep otizmle alakalı şeyler çıktı karşıma, içime kurt düştü. Bazen arabalarını yan yan dizmesi, tekerleklerini çevirmesi falan biraz şüphelendirdi beni. Yarın ilk işim psikiyatriye götürmek olacak ama içim içimi yiyor. Ben mi abartıyorum bilmiyorum ama gözüme uyku girmiyor, sabahı zor edeceğim gibi. Tecrübesi ve bilgisi olan biraz beni aydınlatabilir mi acaba? 😔