sedakif doktor tavsiyesiyle mi taktınız yoksa sağdan soldan duyduğunuz laflarla mı? Bu gerçekten çok önemli bir konu benim de karnım şuan inanılmaz sarkık durumda ve herkes beni 4-5 aylık hamile sanıyor. Ama ikiz doğum yaptım ve sezaryen kesiğim normale göre biraz daha uzun çevremde bilinçsizce söyleyen çok oldu karnın sarkar,kocan beğenmez, kilo veremezsin vb gibi saçmalıklara kulak asmadım şuan 6 ay oldu ve yeni yeni diyete başladım. Lütfen en yakın zamanda mutlaka doktora gidin