cihangirinannesi30 teşekkür ederim 😊 öğlen 3 gibi sünnet oldu saat 5 te huysuzluğu başladı 11 e kadar sürdü ama aralarda hep sallayıp uyutmaya çalıştım. Şuan gece 03:30 ağlamask falan yok çok şükür. Doktorın dediği saatlerde calpol ve kremleri sürdüm. Sadece geceye yazmamıştı ama ben gece 3 te de uyguladım. İnşaallah huysuzluğı devam etmeden atlatırız. Doktor bey çok ilgili, tatlı biri ben çok memnun kaldım. Ama ilk oğluma başka bir yerde 18 aylıkken klipsli yaptırmıştım çocıkta travma oldu şimdiki aklım olsa çok küçükken yaptırmadıysam 6-7 yaşına bırakırdım daha bilinçli olsun diye. Sizinle bunu da paylaşmak istedim 😊 sorularınız varsa cevaplayabilirim