Özellikle son 3 haftadır iyice uykudan uzaklaştı uyumamak için direniyor resmen gece 12 den sonra zar zor uyuyor 10 gibi uyumaya götürdüğümde beşikten atlıyor salona gidiyor. En azından 10 gibi uyusa bir iki saatte olsa ben kafa dinlemek istiyorum ama yok. Benim uykum geliyor gözümü açamıyorum ama bebeğimin maşallahı var. 21 aylık şuan lütfen geçici bir durum diyin🙏 sizler kaçta gece uykusuna yatıyorsunuz? Uyku ilacıda vermek istemiyorum lütfen öneri verin bana