Kayınbabamın doğum günü yaklaşıyor da ona ne hediye alabilirim veya kendim yapıp verebilirim?
Bu arada bir oğlum var oğluma kayınbabamın adını verdim , oğlumun adına istiyorum yani hediye vermek
Bak bu hediye sana torunundan diyicem yani sizce neler olabilir şimdiden teşekkür ederim ☺️