Ya disarida tutacagin zamani kisa tut, ya da emzirmeye musait yerler sec,hic oladi gir camide emzir😅
Alisacaksin yavas yavas…
Bebe arabasinda uyuyabilir de…
Sen streslenme bir hali bulunuyor…
Benim kizim ruzgar ve gunesten cok korkardi🤣🤣🤣
Ay aklima o zamanlar geldi, katila katila agliyordu ve tipis tipis douuordum eve 10 dk. Icinde🤣