hlmeoztrk ya böyle cevresi hep korumalı olanlar var benim kız 2 yaşına girmek üzere korkum işte gece ayaga kalkar tırmanmaya calısır uyku halinde diye 👀 aslında cıkıs kapisini da ezerblerse yürür heralde ama eminde olamadiim
Sizinki korumasız yere yakın olandanmı