Bjk kızım 5.5 yaşında 8. Ayından beri atopik. İlaç kullanmaya 1 yaşında başalmıştık. O dönemde kortizonlu kremler hariç hiç birşey iyi gelmedi. Birde bir süre atarax kullandık ama dr sersemlik yapar dediği için vicdan yapıp devam edemedim. 😔 Çocuğunuzun kaç yaşında yazdınız mı göremedim ek gıda alıyorsa yada daha büyükse doktorumuzun bize önerdiği bir süre kırmızı meyve sebzelerden uzak durması(domates çilek gibi), yünlü kıyafetler giymemesi, peluş oyuncaklardan uzak durması, toz tutan halıların en azından bir süre kaldırılması, banyo yaparken ılık suyla ve kaşınan yerlerin bastırmadan mümkünse sadece suyla yıkanması, asitli içecekler, baharatlar, yapay tatlandırcılı şeker sakızlardan uzak durması bize ilaç tedavisinin etki etmesi için sıraladığı maddelerdi. Tam net adını hatırlayamayabilirm ama excipial di sanırım ilacın adı kızımı çok rahatlatıyor. Birde dolapta saklandığı için soğuk daha iyi geliyor. Birde doktorumuz yaptırabilirseniz tam alerji testi yaptırın demişti.