Merhabalar yarın 17aylık oğlum dogustan beyninde kist vardı onun takibi icin Mr cekilecek. 6saat oncesinde oruc tutturur sekilde hicbirsey yedirmeden gelin dedi 10da orada olacagiz bilmem ve dikkat etmem gereken birsey varmı 3.45gibi kalkip iyce guzel emziririm uyur sabahta 8bucukta kalkip gideriz diye dusundum fikir ve onerilerinizi beklerim