Yusufunannesiiii Reglm 4 gün gecikti ama 4 gündür kasık ve bel ağrısı şiddetli bir şekilde hamilelik sanmıyorum korunuyrm çünkü ama neden olmuyrm bi fikriniz var mi çok da gergınım 😑
lina1509 Yusufunannesiiii Korkmayın benimde 7 gün gecikti çok korktum korunuyorum stres sancıyı çoğaltır regli geciktirir
GULCE02 Yusufunannesiiii 5 gün gecikti geldi çok şükür daha 14 aylık ne kadar dikkat etsekte bi ihtimal hep var ilaç kullandığınızı söylemiş siniz ondan kaynaklı olabilir 🌸
Yusufunannesiiii GULCE02 inş ilaç kaynaklı gecıkıyorum demekki oluyor böyle gecıkmeler içimi ferah tutayım çoğunda oluyr😀