Berfinasel58 benim kızım da öyle ya . Büyüdükçe düzelir diye bekledikçe daha da sarpa sardı . Gece uykuları iyiydi ona şükür diyordum ama onda bozuldu . Ayağında uyuyup uyanıyor. Salla dur deniyorum 3 gündür ama yok bı ise yaramıyor ya da ben yanlış bı şeyler yapıyorum. Gerçi sallanmak da istemiyor, emerek de uyumuyor . Ama mecbur sallıyorum uykusu gelince başka türlü uyumuyor. Caresizler caresizi oynuyoruz şu sıra. Tek başına yiprandim . Salla dur yöntemi ise yarar dediler üç güne alışır dediler ama yok . Eğitim de alsam işe yaramaz gibi geliyor o yüzden. Ne kadar daha böyle olacak ki sabret diyor eşim . Sabredip gün geçirmeye çalışıyorum sadece . Önceden gece uyksuna geçerdi en geç 9 gibi ben de çıkardım odadan tek rahat ettiğim zaman oydu yatana kadar bir iki saat . Şimdi onu da yapamıyorum.algilari açıldıkça hemen uyaniveriyor gece de olsa . Bazen geceleri bile ayağımda uyuyor 🤦🏻♀️ ay yıprandım ki ne yıprandım . İçimi döktüm iyi geldi kb 🙏🏻