Kızlar 3 buçuk yaşında oğlum asla tek başına oynamıyor sürekli bizimle oynamak istiyo tabi oynuyoruz ama tüm gün otur oyna istiyo tek başına oynamak güzel desem de benim arkadaşım hiç yok diyip ağlıyor full onunla oyunlar oynamamı istiyo artık bunalıyorum üzülüyorum da vakit ayırıp saatlerce oynuyorum ama bir yere kadar iki dakika rahat bırakmıyo..Sürekli anne baba oyun oynayalım diyo hep beraber oynuyoruz saatler sürüyor ama bıkmıyo tek oynamak istemiyo🥺Bir yere gidelim arkadaşı olsun evet dönerken o arkadaşı bize gelmedi diye ağliyo, arkadaş, gelsin oynayalım diyo.
Nasıl bir çözüm bulurum benim gibi olan varmı🥺