2 aylık bebeğimde döküntü, inatçı pişik, gaz sorunuyla gittik doktor süt alerjisinden şüphelendi bir hafta diyet yaptık hafifledi. Ama hiç kilo almamis bebeğim. Anne sütü alıyordu sadece doktor Bebelac pepti junior ile destekledi.su an onu da kullanıyoruz çok zor hazmediyor, gaz damlası vermezsem rahatlatıyor siz neler kullandınız mama olarak? Bu tip mamalar kilo aldırıyor mu?