Kızım 3.5 yaşında
Tırnak yemeden bir türlü vazgeciremedim
İlgisini dagitsam bile bulduğu her boşlukta oyun esnasında bile hemen eli ağzında. Acı oje aldım bı müddet keser gibi oldu sonra daha çok arttı, tırnak kesme zamanı geliyor, bakıyorum kesilecek tırnak yok. Ve artık etini de yemeye başlamış kenarları sıyırik sıyırik kırmızı 🥺 çok üzülüyorum kendimle bağdaştırıp yetemedigimi , eksik yaptığım birşey olduğunu düşünüyorum ama bulamıyorum. Ne yapmam lazım nereye hangi doktora goturmeliyim veya evde yapacagim ne olabilir biri bana lütfen tavsiye versin 🥺