Merhaba, Bebeğim 3,5 aylık oldu ama hala yarım kundak ile uyutuyorum. Kundaksız elleri sürekli yüzünde gözünde olduğundan uykuya dalamıyor. Tek kol serbest bırakarak da denedim olmadı. Artık kundaklada rahat etmiyor biliyorum sürekli kollarını çıkarmak için çabalıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Böyle bir deneyim yaşayan var mı yardımcı olabilir misiniz?