Merhabalar , Gçeen hafta 3 gün 38 derece ateş ile grip oldum. Sütüm öncesinde çok fazlaydı, bebeğim emdikten sonra bile sağım yapıyordum bir sürü sütüm geliyordu. Ama iyileştikten sonra sütüm de azalma oldu sanırım ki göğsüm küçüldü ve eskisi gibi süt gelmiyor. Bebeğim 3 aylık sütümü nasıl geri eskisi gibi arttırabilirim. Ateş ile sütü çekilen var mı aranızda?