Elaaaa5151 www.hizliresim.com/8kafoth Kızlar 12 gün adetim geçti sabah test yaptım çok çok yok derecede silik çizgi gördüm gibi geldi dayanamadım bidaha yaptım burda bı tık daha belli sizce var mı yoksa kontrol cizgisi mi
Elaaaa5151 okuyor valla ilk yaptım baktım bişey yok attım akşama baktım hafif silik gördüm 5 dk içinde mi çıktı bilmiyorum
theanalikko Elaaaa5151 kontrol çizgisi belli olmaz, değil. Kuruma çizgisi değilse ufak da olsa ihtimal var
theanalikko Elaaaa5151 ilk 15 dkdan sonra test değerlendirilemez kuruyor kuruyunca hafif çizgi çıkıyor