Sedaekrem Heehhhee diye kopeklerin cıkarttıgı gıbı sses cıkartmıyor mu kızlar uyurken bile yapıyor benim oglum :) hatta parkta bir kız cocugu dda geldi aynısını yaptı benim olan yapmıs sanırım oda ogrenmısnona yapıyor
Annesinin_kuzusu00 Sedaekrem Bu durum kızımdaysa var.Doktor çok heyecanlı bi bebek olduğu için dedi.Ama kaç defa kızıma köpek dedıklerımı bılırım.Onları Allah’a havale ediyorum.Bu konuda benide kızımıda çok üzdüler
Sedaekrem Annesinin_kuzusu00 kızınız kac aylıkken basladı su an kac yasında canm sen takılma o kendini bilmezlere ben o yapmayınca kendim yapıyorum o da hemen tekrar ediyor mesela merak ettıgım ıcın bir. Burada sormak istedim bu durumu heyecandan mı yapılıyormus bu 😅
Sedaekrem Annesinin_kuzusu00 bu kopek diye yakıştırma yapanlar kim canm bu arada bir de tesekur edin bence heyavnlara brnxetulemke dunyanın en guzel seyı olmalı insan kılıklılara benzemekten iyidir de onlara 😂
Annesinin_kuzusu00 Sedaekrem 1 yaşından itibaren başladı bu davranışı şimdi 31 aylık eskiye göre azaldı ama haşa ara sıra yapıyor.Doktor heyecandan yapıyor dedi.
Sedaekrem Annesinin_kuzusu00 cokta muhatap olmayın bir bakıs atın yeter bence onlar laftan anlayan tayfa degıldır