Osge49 Arkadaşlar bebeğime 4 numara prima pure bebek bezi almıştım. Fakat şimdi küçük geliyor. Elimde 2 paket (104 adet ) açılmamış bez var . 100 TL ye satıyorum. Kargo benden..
Zeynep35_ Osge49 selamlar ben kullanıyorum ıkı paket demısısnız ama bır tanesınde 19 adet yok mu 104 adet yazmıssınız ondan aoruyorum almayı dusunurum ben
Osge49 Zeynep35_ merhabalar yeni gördüm mesajınızı. Postu atalı baya oldu cevap alamayınca ihtiyaç sahibi birine denk geldim verdim. İyi oldu aslında. Ben internetten toplu alıyorum da bezleri o yüzden iki paket demiştim. O şekilde gelmişti çünkü