askbocusum_1 Önceden sürekli foruma girip öğrenebileceğim ne var diye bakardım şimdi hiç girmek istemiyorum.sürekli opss bişeyler yanlış gitti diyo hiç bir tartışmayı okuyamıyorum yorum yapamıyorum.bir şekilde düzeltilmeli artık ..
seftaliyanak askbocusum_1 benimde aynı şekilde sırf bu yüzden girmediğim günler bile oluyor lütfen düzelsin şu durum
Deletedmom_12 askbocusum_1 Evet bu durumdan bende cok skldim suanda mesela bunu yapmak için yetkiniz yok yazıyor sinir bozucu ya @adm