Tgbkrm87 Selin beauty duyan var mi aranızda şu slein cigercinin guzellik merkezi lazer epilasyon da kampanya başlatmışlar ama bir kac postta sordum ama giden birine rastlamadım da
Belindaaa Tgbkrm87 annem gidiyo canım iki seans oldu şu anlık memnun hatta bende gitmek istedim emzirdiğim için önermiyorlarmış
Tgbkrm87 Belindaaa kampanya var da memnun olan varsa bende gitmek istiyorum ya ama sonrasında oraya gidenlerin kılları tekrardan çıkıyor diye bir yerde gördüm
Tgbkrm87 civcivannesi_ dogrudur ben kendimde bundan yıllar önce çalıştığım hastanede 10 seanlik gitmiştim bir sure sonra tekrardan çıkmıştı ama bildiğim kadarıyla burada bir kaç yorumda gördüm tekrar çıkması değil de fazlalastirdigi yazıyordu doğruluk payı nedir bilmiyorum cumartesiye kadar düşünüp karar verirsem randevu alicam son gün o zaman cunku