Ayazinannesiseyda Kızlar demin indirimdeydi sanırım fantomun en üst modeli kullanıp memnun kalan vae mı iptal mi etsem
Bubenimoykum Ayazinannesiseyda merhaba, bende o model üzerinde düşünüyorum, ocaktan itibaren kullanıyorsunuz sanırım görüşlerinizi alabilir miyim