Annemkuzum12 Aksam 8.5 da ates surubu verdim ama hala atesi 38.5 gosteriyorr ne yapmam lazimm basina boyle bise gelen oldu mu
Bihteeeer Annemkuzum12 dirençli ateş olabilir ılış duş aldırın saat kaç olursa olsun bezle dursun ateş düşmüyorsa crp değeri yüksek olabilir bizde öyleydik 5 gün boyunca ateşimiz 38 39 du antibiyotik kullandık geçti
Musnil Bizimde şuan ateşimiz 38. 2 dui aldırınca düşüyo tekrar yümseliyo ama muhtemelen bizim diş bide ayaklarının altına limon sürün belki iti gelir aös gecmezse doktora gösterin diş değilse
irva Musnil Diş ateşi inatçı değildir ama canım bilesin.Yani düşer kolay kolay da geri çıkma durumu olmaz.İsterseniz siz de bir doktora gösterin miniği.
Musnil Ama bizim 37 bucukla 38 arası seyrediyo ama çok yükselmiyo o yüzden birazda 6 7 saat sonra yükseliyo gecende böyle oldu ertesi güm gecti yarın zatem devam ederse götürürüm ben ateşten korkarım ki dün gece 1 den beri 1 damla yummadım gözümü
irva Musnil Benim oğlumunda öyleydi hastalandı sonra 3 gün o şekilde ateşliydi düşüyor çıkıyordu.Ortalık salgın 🤦♀️ Siz dikkat edin yine de.
Bihteeeer Annemkuzum12 malesef olmuyodu valla bi iki kere fitil verdim ben sonra ılık duş iki kere anca öyle düşüyodu saatler sınra