Merhaba sevgili anneler sizlerin yardımına çok ihtiyacım var 2 yaşında oğlum var Bir haftadır antibiyotik kullanıyorum günde 6 kere olmak üzere hava veriyorum ama bu öksürek geçmiyor ya nedense bı hafifler gbi oluyor ama gene öksürüyor kötü şekilde varmı bir fikriniz çörek otu yağı faln suruyirum sırtına vikledim kaç kere