Hanımefendiler merhabalaar. Benim çilekeş oğlum bu günlerde meme tutmamaya başladı. 3.ay atağı dedikleri şeyi yaşıyoruz ellaaam. Geceleri uyuklar halde olduğu için geceleri tutuyor ama gün içinde iki üç defa tutmadığı katılarak ağladığı oluyor. Ay zorla ver sonra tutmaz etmez demeyin bana delleniyorum gelin siz tutturun hanfendi bakalım oluyor mu 😂 velhasıl kelam aranızda bu aylarda memeden ayrılan bebeleri olan analarımız var mı ve nasıl yol izlediniz ?