Bizim de 3 aylıkken yeşil ve mukusluydu kan yoktu,çoklu besin alerjisi çıktı. 7 ay diyet yaptım,şu an kızım 15 aylık her şeyi yiyip içebiliyor çok şükür alerjimiz bitti.Gastroentereloji dr takipliydik ve çok katı bir diyet yaptım.Tam teşhiş konabilmesi için çocuk dr dan ziyade bir çocuk gastroentereloji uzmanının görmesinde fayda var.Çünkü öyle bir durum varsa bir an önce katı bir diyete başlamanız gerekiyor ileride kalıcı bir alerjisi kalmaması için.