Aloaveraaaa Canım benim ben böyle postlar görünce çok mutlu oluyorum elimden geldiğince yardımcı olmaya da çalışıyorum. Başlarda insanlara ağır geliyor nefisleri izin vermiyor falan hepimiz bu yollardan geçtik sonuçta. Direkt örtünmeye ferace veya çarşaftan başlayan insan sayısı azdır zaten birden bu kadar örtünmek nefse de ağır gelir aslında ağır değil ama bizim bahanemiz bu. Tunik pantolon bu zamana kadar giymişsiniz şimdi sizi rahatsız ediyor ve tamamen örten bir kıyafet arıyorsunuz kendinize bunun düşüncesi bile varsa sizde demek ki bir şeyleri idrak ediyor ve kalbinizde aklınızda bu yatıyor. O zaman bu düşünceye tutunun ve devam edin çünkü kadının en güzel örtüsü takva olarak bunlardır. Güzeli çirkini bir kenera bırakın, ben ilk ferace giydiğim zaman dışarı çıkarken çok farklı duygular içine girmiştim ama zamanla giye giye senden bir parça oluyor ve onsuz çıplak gibi hissediyorsun. Bence bir tane alın giymeye başlayın sonrasında zaten anlayacaksınız. 💜