Bsnl Bebik_12 benim ucu var ama alıştığı için memeyi tutamıyor. Deniyorum ama kavrayamıyor çıplak memeyi. Çok ağlıyor
Tugceozcetin128 ZumruduAnka kesinlikle ya bende 8 aydır o şekilde emziriyorum,bizde insanız 😂 en azından diş isirmalari yok