Ayazmom1 beyazkelebegim üstteki en az 7 yaşında kullanılır bence düşme ihtimalleri çok yüksek 😙 alttaki daha risksiz gibi duruyor
Siyahii beyazkelebegim 2.5 yaşında alttakinden aldık ama sana tavsiyem çatılı olmayan fakat montessori tercih etmelisin
Siyahii beyazkelebegim çok kaba gösteriyo. Çok gereksiz bi ayrıntı bence. Diğeri daha ferah ve kullanışlı ben pişman oldum açıkcası. Odasıda çok büyük değil zaten
RedFlower_ beyazkelebegim ben üsteki kenarlarına çok güzel korumalar var düşme riski için yani her büyüğünde ben hep yatak odası almam ama siz alma ihtimali varsa altaki
elizabeth beyazkelebegim ikisi de çok güzel ama üsttekini alırsanız illa ki korkuluk takmanız gerekecek düşmemesi için. Biraz yüksek olduğu için kendisi de rahat inip çıkamaz o yüzden alttaki bence
Beybisibeybisi beyazkelebegim bu ev tipleri beni cok.boguyor ekstra genis bi odaniz yoksa cidden yer kucultuyor ustune ustune geliyor oda insanin. Bi de modasi cabuk geciyor cocuk buyuyunce sıkılıyor ondan
beyazkelebegim Beybisibeybisi bende öyle düşünüyorum hatta birincisini alalım dedim etrafına korkuluk takalım dedim eşim de alttaki dedi
Tugce beyazkelebegim Verdiğiniz 2 seçenek arasından alttakini tercih ederim. Ancak şekilci tasarımlardan uzak durmanızı tavsiye ederim. Biraz daha araştırabilirsiniz.
beyazkelebegim Tugce bi çok yere baktık hep aynı modellere denk geldik. Sizin önerdiğiniz model görseli atabilir misiniz acaba ?