Yagizarel ben gecen sene kaısmda alısveriş yapmıştım. Gümrük yoktu ilk alışverişe.
Aldıklarımın ücretini ödemiştim.black griday adı altında gercekten cok güzel ürünler vardı. Denemek için almıştım bilsem bir sürü alırım. Bu sene dolar üzerin satışı yapılıyor burayla aynı ya geliyor gereksiz. Artık almıyorum.
Gecen sene 10 TL triko elbise almıştım 3 yaş.
Krem rengi kadife tulum almıştım 3 yas 18 TL
1 tane şort tulum almıştım arkası fırfırlı 25 TL
Suan bu rakamlar yok 😄
Toplam 6 parca 87 TL almıştım. 20 günde falan gelmişti.