İyi geceler sevgili anneler.bebeğim 9 aylık.yaklaşık 3 hafta önce falan burun tıkanıklığı başladı.aspiratörle sürekli açtım.hasta oldu herhalde dedim.ama doktora gitmedik.bu böyle 2 hafta sürdü.doktora gittik aferin ve burun spreyi verdi.alerji kaynaklı olabilir dedi.1 hafta kullandık.iyileşmişti.bırakalı bir gün oldu buğün çocuk salya sünük.burnu akıyor.hapşırıyor, hapşurdukça sümükleri akıyor.doktora gittik yine.alerjisi vardır büyük ihtimalle dedi.şurup, burun spreyi ve zaditen damla verdi.şimdi bir kaç sorum olucak ☺️
-zaditen damlayı kullanıp yarar gören var mı ve ne kadar kullandınız bıraktığınız da belirtileri geri döndü mü?
-bebeğinde ev tozu alerjisi olan anneler neler yaptı?yanında çamaşır katlanıyorum, toz almıyorum.ama süpürge mecbur uyanıkken oluyor.iyi bir süpürge mi almak gerekir?tecrübelerinizi bekliyorum.teşekkür ederim