Caglaada evet bizim doktorumuz alerjiden şüphelendi ama yinede direk rapor çıkarmak istememişti ben çok bastırdım bebeğim çok huzursuzdu çünkü bide bizim doktorumuzunda çocuğu alerjikmiş ben anlattıkça oda yaşadığı için biraz daha kolay ikna oldu aslında alerjiye şimdi baya rahat gerçekten baya sakinleşti pişikte alerjiyle çok bağlantılı zaten☹️