sZehra Kizlar kizim 3. Aylik, ister mama olsun ister anne sutu, bir sure sonra kivranip agliyor cok gazi oluyor. Hic bu kadar olmamisti. Atak haftasindayiz galiba, bunu yasayan oldumu?
okuyor sZehra Dr. Osman gönülal gaz ile ilgili videosunda çok gazlı bebeklerin yemek aralarında da gazını çıkartın demişti. Biraz yesin gaz çıkart yemeye devam etsin sonra tekrar gaz çıkart. Gazi inmeden ağızdan cikartirsa rahatlar