Kızlar merhaba hamile iken ayak tırnakları mı kesemedim için eşim kesmişti şimdi tırnağım batık oldu ve enfeksiyon oldu enfeksiyonun geçmesi için doktor antibiyotik verdi agumentin ama ben emziriyorum bebeğim 4 aylık çoçuk doktorumuz kullanmamı uygun görmedi eşim de büğün bana batık kremi almış enfeksiyona sürmek için adı thiocilline sizce sürsem süte gecer mi etkisi korkuyorum ama ayağım da çok acıyor aşırı ne yapcamı şaşırdım yardımcı olursanız sevinirim birde enfeksiyon açık yara şeklinde artık