Edda112 Anneler selam 🥰 oğluma 2 yaş etkinlik dikkat seti almak istiyorum. Çeşitli yayınlar var;Çocuk akademi, adeda,…gibi. sizin memnun kaldığınız önerdiğiniz hangisi acaba ona göre alacağım ☺️
AseLBebek26 Edda112 adeda kesinlikle tavsiye ederim bir hafta oldu alalı kızım ilk kitabı bitirecek nerdeyse elinden düşürmüyor ben de içeriğini çok begendim✨️
Birbebetoannesi Edda112 içerik olarak Adeda çok güzel. 18 aylık oğlum 2 yaş bitmek üzere. 3 yaş siparişini verdim. Çok faydasını görüyorum. Bilişsel ve dikkat anlamında. Birde Yükselen zekayı alıştım ona başlatayım diyorum.
CatBoy Edda112 Adeda tek geçerim 18 aylıkken başladık setlere 3.5 yaşında oğlum şuan 4 yaş setini bitirmek üzereyiz. Eğlenerek yapıyor sıkılmıyor.
3yasakadarsifirekran Edda112 Merhaba oğlum 13 aylık ama şimdiden aldım. Yükselen zeka, Adeda ve çocuk akademinin setlerini içerikleri güzel
Isteboylebisey Edda112 biz adeda aldik yaladi yuttu MasaAllah çok güzel kitaplar ara ara bakıyoruz hala