
Kızlar dünde post açmıştım belki hatırlarsınız oğlumun burnu sürekli tıkandığı için uyuyamiyor diye bu makinayı en son 5 aylıkken kullanmistim fakat şimdi başka bir eve taşındık yatak odası biraz büyük ve ebeveyin banyosu var normalde kapı açık uyuyoruz bunu çalıştıracagim icin kapıyı kapatmalimiyim çok kararsız kaldım sizler nasıl calistiriyorsunuz