Kuzeymiram Bugun bakım postlarıyla geldim 😁 , bebek bakımı ev bakımı , vs derken cok strese giriyoruz ve büssürü sivilcelerimiz cıkıyor , en azından benim öyle 🥲, şu ürünü kullandımda sivilce izlerimi yok etti dediginiz ürünleri yazarmısınız kızceler 😻
CaglaMenessa Kuzeymiram bana doktor sezaryen izi için Contractubex verdi sivilce izlerine de iyi geliyormuş çok etkili bir krem olduğunu öğrendim sürüyorum izlerin üzerine şimdilik iyi geldi gibi
Asyaveannesi04 Kuzeymiram ben ne kullandıysam iyi gelmedi sivilce ve güneş lekelerime güvenilir bir yerde dermapen yaptırdım şimdi cildim inanılmaz iyi 👍🏻 iyiki yaptırmışım
Kuzeymiram Asyaveannesi04 dermapen acıtıyormu işlem sirasinda ve işlemden sonra , dilan polatta o işlem varda merak ettim
aybikreis Kuzeymiram heryerde yani excel keçi sütlü ve şeffaf sabunları çok etkili. Ben şeffaf kullanıyorum
dumeka Eğer izler skar yani yara biçimindeyse profesyonel bir destek şart, yani lazerle bile tam çözüme ulaşılmayabiliyor. Eğer daha yüzeysel derin olmayan izlerse düzenli cilt bakımı ve bariyer yenileyici bir krem iş görür (la roche posay cicaplast baume güzel bi krem). Bir de ben kuşburnu çekirdeği yağı kullanıyorum hem güzel nem veriyor hem lekelere iyi geliyor ama iz derinse profesyonel tedavi şart dediğim gibi.
Sennn Kuzeymiram ben farmasinin çay ağacı setini almıştım onun kremi benim lekelerime çok fayda etti çok iyi oldu
dumeka Kuzeymiram yüzeyde ve kırmızı renkliyse deride çok çökme yoksa yüzeyseldir. Ama derinizde çökmeler varsa, çukur görünüyorsa , cilt dokusu bozulmuş gibi görünüyorsa derindir.
Kuzeymiram dumeka ay cok cok sukur yuzeysel , bide beyaz sabun dedikleri seyi falan bi arastirayim iyi gelir heralde