Aslicamm Senem_sygl01 merhabalar, ben başta hem cam rendede rendeleyip verdim hem de haşlayıp eline verdim incelesin diye bazen de haşlayıp çatalla ezip verdim 8. Aydan itibaren mümkün mertebe biraz haşlayıp eline vermeye çalışıyorum parmak gıda niyetine
Sevgikra Senem_sygl01 hiç hsşlamadım tadının güzel olucagini düşünmüyorum cünkü 😊 hep rendeledim ama ayva vericeksen tabiki haşla cam rende de parcalayamazsın
Elika00 Senem_sygl01 hiç haşlamadım. Çoğunu da eline verdim kendisi yedi. Öğürme refleksi oluştuysa kontrollü vermekte sakınca yok bence tabi ki dikkat etmelisinz