Momylion valla ben hep arıyorum postlara köpüklü olıyor kendi ölçeğinde yapıyorum kahveyi fincanı da 2 fincan kadar ayarlıyorum ortalama güzel oluyor 😀 süt yapışıyor sanırım bende bilmiyorum ama önermemişlerdi zaten ara da çok fark da yoktu o zman alsam aldırdım da evd ebenden başka kahve içen de yoktu o nedenle duz olsun dedim 😊