Kızlar bebeğim 6 ayını doldurdu. Bugün alerji testine gittik çoklu besin alerjisi varmı diye. Fakat bebeğim mama yerine sürekli ek gıda istiyo. Sebze çorbası , tahıllar , meyve püreleri veriyorum günde 2 kere ama yetmiyo onun için. Gün içinde ek gıda versem sadece uykuda mama versem bi zararını görürmüyüm? Annelerimiz yiyen çocuğa yedirmiyon diye kızıyolar kafayı yemek üzereyim ne yapacağımı şaşırdım 🙄