Tatlican ys ben hep isimlerde kararsız kaldı hatta kimlik doğduktan 15 20!gün sonra çıktı kararsızlık yüzüne eşimle isimlerde anlaşamadık hiç anlamdı söylenmesi falan derken artık iki ortaklıkla azra olsun dedim eşimle bugün konuşruk muhabbeti geçti elif ismide içimde kaldı dedim öyle oda bana üzüldü o olmasın elif demişti değişelim istersen ama uzun iş dedi