Gunes23 Bestlak süt artirici damla, bol emzirme, sütünün cok olduguna bebegine yettugine yürekten inanma, dut kurusu hoşafı, kayısı hoşafı ve bol su.. Ben de o zamanlar sütüm az diye günde 2 kez mama veriyordum. Yanlıs yapiyormusum. Kilo alimi iyiydi bebegimin. Mamayi kademeli olarak azalttim ve bebegim ne zaman isterse emzirdim. Hic saat tutmadim. Ve sütüme de inaninca artti. Yakinda 6 aylık olacak iyi ki diyorum. Yetmedigini düsünmeyin. Bol bol emzirin. Her annenin sutü bebegine yeter yeteri kadar inanirsa sutüne❤❤