Bebeğim doğduğu günden beri ağızında pamukçuk var temizliyorum mukoststin sıkıyorum ağızına 1aydır iyileşmedi ememiyor mama vermek zorunda kalıyorum ama çocuğum da emmek istiyor memeyle resmen kavga ediyor aynı sorunları yaşayan varsa lütfen nasıl yol izlediğini yazabilirmi :(