Teşekkür ederim ben serumla yıkayıp arkasından otribebeyle çekmeye çalışıyorum ama çekerken nefesini tutuyor çok korkuyor o nefesini tutunca kendini kasınca nefessiz kalacak diye yapamıyorum elimden bişeyde gelmiyor yazık çok üzülüyorum sizede geçmiş olsun