Kızlar bu zamana kadar gündüz ve gece uykusunda pek sorun yaşamamıştık sçıkcası ama şimdi Şubat’ta yaşına girecek ayrı odasında ve yatağında uyuyordu bu zamana kadar sorun olmadı bazen kendiliğinden bile uyuyordu ama bu aralar yatağa koyduğum gibi uyanıyor kucağımda uyumak veya yanımda yatmak istiyor gündüz desen zaten yarım saat uyuyor toplam gece de öyle bir ağlıyorki çığlık çığlığa sizce sebebi diş mi ayrılık kaygısı mı bu aylarda böyle şeyler yaşayanlar var mı ?