MiraySu55 herkes yurutec demiste , o aylarda benim oglumda parmak ucuna basiyordu ama yurutec kullanmiyordum , sonra ara ara yurutec kullanmaya basladim duz basmaya basladi 🤷 ve yurumesine yardimci oldu , bence o aylarda bazi bebekelr parmak ucuna basiyordur yurumeyibilmedigi icin