damla_07 daha iyi daha kötü diye bişey yok bir yaşından mnce yaptırırsan 3 doz bexero,2 doz nimenrix oluyor sanırım.1yaşından sonra yaptırırsanız 2 doz bexero 1 doz nimenrix .3 yaşından sonrada bir doz bexero sanırım . Nimenrixi hayat boyu istediğiniz zaman tek doz olarak yapabilirsiniz