Esrataluy Kozlar hem gelinlik hem kına elbisem var hiç bir yerinde deforme yoktur sadece 3 saat giyildi ikisi de
Esrataluy Ecrin-2100 Attım canım bu kına elbisem üstünün pelerini ve çok güzel 👍 aslında kullanırım giyerim çünkü sadece bir gece giydim ama çok elbisem abiyem var p yüzden satmak istiyorum
Esrataluy Deletedmom_62 Teşekkür ederim canım ❤️🙏 pelerinde güzel fazla açık düşünenler için güzel bir detay 👍
Ayza20 Üstte kalsın Ne düğün yaptım ne gelinlik giydim çekim bile yapamadım. Böyle görünce içim gidiyor. Güzelmiş inşallah ihtiyacı olan birine gider
Okuyanbiranne Ayza20şimdğ yap canım aynı şehirde isek sana gelinliğimi çekim için veririmm hangi şehirdesin
Esrataluy Aryaveannesi22 ya tabi doğru ama yakınımızın vs ihtiyacı olur o yüzden buraya da koymak istedim